Моделі наших мотопричепівc побудовани на розробленому нами шасі з огляду на низьку якість нашіх доріг.
При розробці ми розглядали кілька варіантів виконання - одноколісні, двоколісні, а також безліч варіантів зчіпного механізму.
Чому не двоколісний мотопричіп?
В результаті тестування дійшли висновку, що двоколісні моделі мало підходять для експлуатації на наших дорогах.
По-перше, габарити двоколісних причепів не відповідають габаритам мотоцикла, в результаті маневрування значно ускладнюється ризиком зачепити автомобілі, а також вибором оптимальної дистанції в міжряддя.
По-друге, двоколісний причіп менш стабільний при попаданні одним із коліс на нерівності дорожнього покриття. Всі знають, як трясе автомобіль, коли він заскакує в яму, але при цьому авто значно важче і має все ж таки чотири колеса і зберігає траєкторію. У випадку з двоколісним мотопричепом, при подібному "розковбасі" він може вплинути на траєкторію руху мотоцикла.
Одноколісний причіп – це безпечно!
Одноколісний мотопричіп виправдав наші очікування щодо комфорту пересування та безпеки. У разі попадання 13 дюймового колеса причепа в яму підвіска відмінно справляється зі своєю функцією і ніяк не впливає на зміщення заднього колеса мотоцикла. До того ж, одноколісний мотопричіп не має проблем із габаритами та при маневруванні звертати увагу варто лише на довжину мотокаравана. При маневруванні він повністю повторює траєкторію руху мотоцикла, включаючи нахили поворотів, що забезпечує необхідну стабільність транспортного складу.